måndag 22 september 2008

Autumn and end of trip.

Min kara van,

jag lever.
Sa nu behover du inte oroa dig langre!
Men jag maste nog beratta
att jag ocksa
bor i en bil.
Bara for tillfallet sade jag.
Men innan jag visste vad
hade tva veckor gatt forbi
med mig
boende i bilen.

Sa kan det handa har i livet.
Speciellt
nar man bor i en bil.

Att man tappar bort sig.
Och sina vanner.

Men nar jag kommer hem
om en vecka
ska jag beratta.
Nar min mage ar full
av pinxtos
och huvudet mjuk
av allt
ungt vin.
Da ska jag beratta allt.

Ta hand om dig nu min van,
hosten kan namligen ibland
drunkna
en
i morker.



This is something I wrote on an email to a friend. I promised I will be back in a week to tell all that had happened during my travel. So take care of yourself my friend and I will tell you soon of all my travels.

- E

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Lovelies sa...

Alrite... coming up for air now - barely. Phew... It has been a bit of a ride for me these past few weeks.

Nevertheless... I was thinking of you throughout...

I hope things are well.